18 juli 2013

Olika bilder av av mig

Det är roligt att titta på foton, att få se bilder som andra tar av människorna och tingen omkring dem. Bilderna berättar.

Det är rätt kul att tå egna bilder också, och få dela dem med andra. Både med vänner och människor jag ännu inte mött.



Jag är en av många som använder Instagram. Bilddelandet började för mig med Hipstagram. (Vet faktiskt inte hur den webbtjänsten mår idag. Borde kolla upp det.) Men sedan ett par år är det Instagram som jag använder allra mest.

Om ett par veckor är det min tur att vid sidan av mitt eget Instagram-konto också ta hand om ett konto som heter @svenskakyrkan Ett slags stafettkonto som startade på försommaren i år och som växlar användare varje vecka. Jag tror jag kommer att bli den tioende i raden.

Gå gärna och titta på foton från @svenskakyrkan och på mina egna bilder på @martingarlov

Läs även andra bloggares åsikter om , ,






Inga kommentarer: