07 mars 2013

Hjälp, en full padda

Tänka sig, det trodde jag inte: Att det skulle straffas sig att köpa budgetversion av iPad. Men igår tog det stopp. Jag kunde inte uppdatera appar som stod på kö för att bli omhändertagna.

Så det blev till att rensa.

Annars har vi det bra, jag och min padda. Före jul hade vi ettårsjubileum.

Vilka appar som rök? Spelen. Alla tre :-)

Och sen några shoppingappar och de där tre apparna från IKEA som jag aldrig använder. Och någon mer som jag redan glömt.

Vad stoppar du i din padda och vad plockar du bort?

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

1 kommentar:

E sa...

Åh, jag vet. Budgetversionen av ajfönen leder till ständiga prioriteringar av bilder och appar. Och för en sparare är det rena rama armageddon. Men jag kör enligt förrådsprincipen, har jag inte använt det på tre månader så kommer jag inte att sakna det.