04 mars 2010

För ett år sedan fastebloggade jag

Vad skrev jag på bloggen för på dagen ett år sedan? Mitt ämne för dagen var reklam som jag gillar. Den som inte ensidigt tjatar om produkten eller tjänsten, utan ser till sammanhanget och berättar o vad det man säljer ska åstadkomma. Mitt exempel var reklam för el från Jämtkraft. Min länk i bloggposten från 2009 är bruten.

Hela bloggposten från 4 mars 2009

Så här i efterhand kan jag tycka att jag skrivit mer intressanta och underhållande bloggposter än denna genom åren. Jag tröstar mig själv med att jag inte vill kännas vid någon hög ambition med Brygubben från start. Jag gladdes åt andras bloggande och ville prova själv. Så började det. Och det är snart dags för 5-års jubileum.

Min blogg är som alla andras sökbar. Högst upp till vänster finns sökrutan. Skriv in ett sökord och se vad jag skrivit om saken sedan starten 13 mars 2005.

Inga kommentarer: