22 januari 2007

Brygubben städar bland kommentarerna

Det har inte hänt tidigare, men idag har det hänt två gånger. Brygubben har haft skäl att ta bort kommentarer till poster i den här bloggen.

Jag kommer att hålla öppet för snabba och omodererade kommentarer så långe det går. Även om det innebär att jag i efterhand läser och raderar det som jag tycker inte håller nivån.

Till ett vårdat språk hör att inte använda svärord. Så räkna med att jag raderar inlägg med ovårdat språk.

Nedsättande beskrivningar eller omdömen om personer är inte heller ok i min blogg. Beröm och positiva omdömen är i sin ordning. Och de positiva omdömena om personer eller åsikter kan till och med vara överord ;-)

Testa mig: Kan du komma runt mina regler genom att i kommentaren länka till din egen blogg eller sajt där du svär och skriver nedsättande om folk och få?

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: