Väsentligheter bör uppmärksammas. Annat ska förbigås. Brygubben har svårt skilja det ena från det andra. Stå ut med blandningen av seriöst och trams. Eller inte. Bloggen Brygubben skrivs av mig Martin Garlöv. Kommunikation och mediebruk är mitt yrke. Kristen är min livsåskådning. Alla ni som längs livsvägen hjälpt mig med förnuft och känsla har all rätt att ta åt sig äran av det som läsaren uppskattar. Dumheterna är helt mina egna.
26 januari 2007
Kasse för 20 000 kr
Ina Zackari-Näär, seniorkonsult på JMW bloggar om att Louis Vuitton tagit fram en exakt kopia av den billiga, rutiga nylonkassen som finns i så många obrandade versioner världen över. För 20.000 kronor ger dig LV dig alltså möjligheten att se ut som en riktigt fattig bag lady. (Finns bregrepps baggubbe?)
Jag delar Inas begränsning över att missa poängen i tilltaget. Men jag kräver piratkopior av denna väska. Pronto. Det är ett ironiskt tilltag jag skulle begripa.
Brygubben är verkligen intresserad av att få hjälp med att förstå...
Andra bloggar om: louis vuitton, jmw, branding, väskor, varumärken, kommunikation, ekonomi, design, brygubben
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar