
Hör Evin Cetin tala om ett Pizza-Sverige som hon vill representera i EU-parlamentet. Söker på nätet och hittar en artikel på SR.se från 2006. Hon har förstås en egen webbplats. Dessutom egen kanal på Youtube. Evin Cetin har fler än tvåtusen medlemmar i sin kryssa-grupp på Facebook och hennes eget face ska tydligen tryckas på en massa pizzakartonger. Vi talar gerillamarknadsföring. Heja Evin.
Tillägg på en vanlig Skärtorsdag: Dagens Media låter mig få veta att Häcken värvar nya supportrar pizza-vägen.
Andra bloggar om: politik, eu-valet, eu, socialdemokraterna, gerillamarknadsföring, marknadsföring
1 kommentar:
Om jag ställde upp i EU valet för S och bara vände mig till rödhåriga som bor i Sollentuna så tror jag säkert att S centralt skulle bli sura. Nu gör Evin Cetin samma sak men till invandrare. Och inte nog med det. Hennes politiska agenda är lika smal den med. En riktigt tunn pizza.
Skicka en kommentar