16 januari 2009

Anitra och Göran

Jag tycker Skavlan ger ut ett bra jobb. Det kräver vissa förberedelser och ett arbete för att skapa en stämning där han får Anitra och Göran och bjussa på sig.

Göran Persson har kvalitéer som borde väga över det trams som sägs om hans kroppsform och hans avigsidor som ledare. Anitra Steen lämnar nu chefposten för Systembolaget och gör det med en äran.

Brygubben har låtit sig underhållas av Fredrik Skavlan under flera säsonger och hälsar honom välkommen i en SVT-produktion. Premiärprogrammet var en utmärkt fredagsunderhållning.

Efter första programmet är det bara en sak som jag kräver ändras: Bort med textningen!

Andra bloggar om: , , , , , , ,

1 kommentar:

Per Westberg sa...

Frågan är om inte Göran Persson skulle kunna platsa som partiledare. Han ställde kloka frågor på ett enkelt sätt när de andra gästerna kom in i studion.

Textning såg jag inte att det var. Det är bra med lite norska i rutan. Anitra Steen verkar ha ändrat tonläge något eller inbillar jag mig.