09 december 2010

Skal och skydd och lite annat till iPhone 4

Följetongen löper vidare. Jag har inte hittat något skal eller någon bumper till iPhone 4 som jag är riktigt till freds med. Igår plockade jag gamla skärmskyddet och satte på ett sånt där som man kan spegla sig i. Och sen skulle jag dra på en bumper i mjukplats. Hade skärmskyddet inte haft bubblor innan, så fick det flera stycken nu. Bumpern knölade till kanten.

Och den där spegelhistorien ändrar utseendet på hela telefonen. När jag beklagade mig för människor i närheten fick jag veta att många tycker att iPhone 4 är en ful mobil som de gärna täcker över och packar in för att slippa se den. Med mig är det tvärt om.

Jag har köpt den snyggaste telefon jag sett på marknaden och då vill jag se den och helst känna den, när jag använder den.

En sak jag är nöjd med är den lilla svarta dosan som ska ge mig extra kraft till mobilen, den dagen jag slarvigt gett mig iväg utan ordentlig uppladdning. MiLi slinker fint ner i sin lilla tygpåse och sen i axelväskan - kontoret på fickan.

Det här är inte första gången Brygubben snöar in på ämnet ovan. Fler plogposter här

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: