Väsentligheter bör uppmärksammas. Annat ska förbigås. Brygubben har svårt skilja det ena från det andra. Stå ut med blandningen av seriöst och trams. Eller inte. Bloggen Brygubben skrivs av mig Martin Garlöv. Kommunikation och mediebruk är mitt yrke. Kristen är min livsåskådning. Alla ni som längs livsvägen hjälpt mig med förnuft och känsla har all rätt att ta åt sig äran av det som läsaren uppskattar. Dumheterna är helt mina egna.
29 mars 2007
Dubbelt med dammsugare
Delicato har fått fullträff med sin kampanj mot fullkorn. Försäljningen av den klassiska gröna dammsugare har dubblats, rapporterar Market
Och kampanjen har ett roligt anslag. Delicato blir inte godare eller bättre. Men den lättsamma instälningen befriar i dessa dietpolisernas tidsålder.
Andra bloggar om: reklam
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar